minel145 aysegull01 şu anda bende 35 diye biliyorum ama galiba yılbaşından sonra fiyatlar tekrardan güncellenecek
aysegull01 minel145 evet arkadasım dogum yapacak 55 civarı bişey demişler 7 ay once 25 e yapmıştım çok gelmiş zam
aysegull01 minel145 ikisi de aynı olıyo sadece mesai dışı olursa +ücret oluyo benim gece olmuştu 25 doğum 1000 tahlil 4 de mesai dışı vermiştik toplam 30 a geldi
minel145 aysegull01 o zaman 7 aya göre baya fark koymuşlar 55 olduysa. bizde 35 oldugunu duyduk zam gelince 45 bin olur diye tahmin etmiştik eşimle 😂bizde konuşmak istedik ama doktor ücretin değişceğini söyledi bu yüzden öğrenememiştik
aysegull01 minel145 net demiyorlar maalesef ama bu kadar artış ta çok ya belki olmaz 55 biz muhasebeye soruyoduk hep 🫠 siz hangi doktora gidiyorsunuz