Kızlar normal doğuma erkek hemşire vs. giriyor mu bilen var mı? Ben normal doğum istiyorum fakat en başta doktorum erkekti bu sebepten değiştirdim kadına gidiyorum ama sormadım doktoruma. Öyle birşey olabilir mi? Cinsiyet ayrımcılığı yapmıyorum ama utandığım için erkek olmasını istemiyorum hiçbir şekilde. Bir video gördüm kadın doktor doğurtuyor, etrafta da erkek hemşire geziniyor o aklıma takıldı.