Merhaba arkadaşlar 5+ 6 haftalık gebeyim daha önce 2 düsüğum oldu kalp durmasindan simdi hamileyim kan sulandirici kullanıyorum ve kahverengi akıntim oldu biraz panikledim doktor ped koyup takip edelim dedi ama igneyi kullanipta başina gelen oldu mu akıntiyla birlikte kahverengi şekilde geliyor . Duada eder misiniz inşallah birşey olmasın