Leylabngll Cancuu ay canm valla benım gözüm kulağımda hep sende benımde bat yarın bende bugün yaptım ama sankı ben goruyo gibiyim ama telefona yansımıyor yada yok ben görmek istiyorum yarın sabah tekrar yapsam mı yoksa ıkı gun bekleyeyım mı bılmıyorum ya
Cancuu Meral_63 2 gün daha bekliyim testimde kalmadı elimde, ya da yarın kan verebilirim sağlık ocağında , gerçi acelede etmek istemiyorum ama en kesin çözüm gibi
Meral_63 Cancuu Evet en iyisi kan yada yrn acile gidip ver sağlık ocağı ertesi güne kadar brkletir hep
Cancuu Meral_63 hayırlısı artık bencede bekleyemiyorum zaten ilk hamileliğimde hiç böyle değildim of çok zor şuan, teşekkür ederim bilgilendiririm 🥰
Cancuu Leylabngll ay cano aynı yaa var mı yok mu emin olamıyorum o yüzden bende , seninkide benim gibi, ben uydurabilirsem gidicem yarın sağlık ocağına ya 🥰
Cancuu Leylabngll canım regl oldum , tamamen sökülmedi ama bence kesin regl tutunma vs değil yani🥺 diğer aylara kısmet artk
momonazo Benim de bat bugün, test yaptım ama negatif çıktı. Yarın tekrar yapmayı düşünüyorum bakalım. Ama ben bu ay ovülasyon testinde nedense pozitif görememiştim.
Leylabngll Cancuu ah ya 🥹 nasıp kısmet canm rabbım fazla aratmadan hayırlısı ile nasıp etsin üzme kendını onumuzdekı ay ınsaAllah ❤️
Cancuu Leylabngll inşallah canım bu ay 2.aydı bakalım ne zaman tutunacak minik☺️ senden güzel haberler alalım inşallah
Leylabngll Cancuu insaAllah bakalım benımde pek umudum yok hıc bır belırtı yok ne bel ağrısı ne göğüs ağrısı bakalım yarın olmam gerek insaAllah hamıleyımdır 😊