nrns1 bende 32. Haftadayım bende de oluyor 2 gün önce kontrolüm vardı ilk kez nts ye girdim sancı falan çıkmadı rahim büyüyor ağrı olması normal benim de kasığımla belime ağrılar giriyor yalancı sancı mı ne artık ama dinlenince hareket edince geçiyor doğum sancısı hareket etsen dinlensende geçmez ve düzenli gelir diyorlar