Bebeğim 5 günlük.37+4 de sezaryenle doğum yaptım.Bebeğim sarılık oldu değeri 11 di sonra fototerapi aldı 9.5 oldu değer.Dün taburcu olduk.Bugün de kontrole gittik 9.1 oldu değer.Cuma yine gideceğiz.Bol bol emzir dedi doktor ama bebeğimi uyandırmakta çok zorlanıyorum.Altını açıyorum kurcalıyorum vs ama ne yapsam çok zaman alıyor ve 10 dk emip geri uyuyor ve biz yarım saat uyandırmaya uğraşıyoruz yine🤦🏻♀️Lütfen yardım🥺