öncelikle geçmiş olsun, bence bebeğinizin haftası gayet normal yani çok önceki haftalarda böyle bir durum yaşamaktan iyidir. Böbreklerle alakalı bir şey varsa bilemem ama benim suyum da olması gerekenden bir tık az çıktı (20. haftadayım) herkes havuç suyu önerdi ve doktorum özellikle sol tarafıma sık yatmamı söyledi. Canınızı sıkmayın bebişinizin haftası gayet normal bence kilosu da iyiyse sorun çıkacağını düşünmüyorum allahın izniyle. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻