Yaswinn bende de sürekli olmuştu ilk aylar düşüğe sebep olabilir demişti doktorum çok korkmuştum doktora gittiniz mi antibiyotik kullanmanız gerek bide suya atılan toz vermişti onu da kullanmıştım uzun sürmüştü benim normal zamanda da sık sık oluyordu doğumdan sonra hiç olmadı çok şükür çok kötü bi şey ya geçmiş olsun