Duygu1 Kızlar 12 haftalık olduk ve bugün ikili test için gittim ultrasonda ense kalınlığı 1.21 çıktı burun kemiği hakkında bişey demedi kan vermeye gideceğim kağıtta nazal kemik kısmında pozisyondan dolayı görülmedi yazıyor doktoruma sordum korkmanı gerektiren bişey yok sadece pozisyonu uygun değildi oraya yanlış ölçü yazıp değerlendirme yanlış olmasın diye dedi bu konuda fikri olan var mı ?
Busracmn1 Duygu1 doktorun önemli bişey yok diyorsa doğrudur bazen pozüsyondan gözükmüyor ben detaylı ultrasona girmiştim doğru düzgün bilgi veremedi doktor bebeğin pozüsyonundan dolayı kâğıtta da öyle yaziyodu
Duygu1 Busracmn1 çok rahat bir şekilde bu konuşmayı yaptı aslında ama yine de bu tarz bir durumla karşı karşıya kalan var mı merak ettim canım çok sağol 🙏🏻