Hamisannee teşekkür ederim volkan beye randevu buldum ona gideceğim ilk bakalım. Pembe hanım burada çok meşhur ama fazlasıyla da olumsuz yorum var. Bilgisinin pek iyi olmadığını söylüyorlar genelde. Ultrasonu iyiymiş. Ama tavrından memnun olmayanlar da var. Gizem hanımı da iyi diye duydum özel klinik olarak ona gitmeyi düşünüyorum ben de