Bulunduğum ilçede bölge devlet hastanesi var acile gitsem nst bakarlar mı daha önce gitmedim. 36+4üm bugün çok kasılmalarım ve ağrım oldu adet ağrıları gibi şu an dinleniyorum ama geçmedi hala, eşim işte boş yere çağırmak istemiyorum ama acile gidersem ne yaparlar sizce?