İyi akşamlar kendi kliniği olan doktorumuzun önerisi ile ikili tarama yaptırmadan 12. Haftada fetal dna yaptırdık ve turner riski yüksek çıktı doktorumuz bunun aksi çıkmaz ama amniyosentez yaptırabilirsiniz şeklinde bi konuşma yaptı ama okuduğum kadarıyla cinsiyet kromozomlarında hata payı yüksekmiş erken detaylı ultrasyona girdik ense kalınlığı burnu iç organları normal sıvı toplanması ya da ödem yok çok şükür Ankara’da i.ntergen firmasına yaptırdık yurtdışı değil 16. Haftaya gelmediğimizden amniyosentez için gün bekliyorum ama ağlamadığım gün yok burda başlıkları okudum ama yakın zamanda yaşayan var mı desteklerinizi bekliyorum