Bugün sezeryan günümü aldım ve ısrarla genel olmak istiyorum dememe rağmen hiç umursamadilar. Bebek nefes sorunu çeker filan dendi ama olan nasıl oluyor onu anlamıyorum. Ekg çekildi anestezi bölümündeki doktor değerlerin tavan yapmış dedi yani odada bile konuşurken panik olduğumu, midemin bulandigini ve nefes alamadığımı görüp ispatlanmasına rağmen yok deniliyor. Ben o iğne kısmını yaşamak istemiyorum sonrasında neler olacağını bildiğim bi odada uyanık olmak istemiyorum. Yani şimdiden çok gerginim, ilk doğumumda hiç güzel şeyler yaşamamıştım bu yüzden rahat olamıyorum. Genel anesteziyle doğum yapıp bebeğinde hiç sıkıntı olmayanlar var mı?