4 aylık bebeğim var ilk doğduğunda 1 ay entübe oldu yoğun bakımda yattı o sürede hortumla beslendi hastaneden çıktıktan sonra 2 ay emdi sonra bıraktı 2 aydır emzirmiyorum göğüslerim şiş ateş basıyor bir sıkıntı olur mu benim için nasıl yol izlemeliyim