dedimolabilirrr öncelikle doktor değilim kimse için özellikle sağlık konusunda Bir tez ortaya koymam. İlk yorumumu tekrar okumanızı tavsiye ederim. “Bana meyve şekeri etkilemiyor demişlerdi canım.” Diye yazmışım. Tezimi değil bana söylenileni paylaşmışım. Ve ardından sizin yazınıza da bunun bünyeyle alakalı olabileceği yanıtını verdim. Yazdıklarımın hiçbirinde kimseye yanlış bilgi paylaşımı yapmadım, ihtimalleri ve konuşulanları paylaştım. Yazdıklarımda yanlış bilgilendirme yok hatta bilgilendirme yok, araştırmaya açık.