Bumah Kizlar Allah nasip ederse normal yapicam pijama takimi aldim 2 adet fakat alttan baktiklari zaman altimi cikarmak zor gelir mi bide elbise mi alsam diyorum onu ilk etapta giyerim dogum yapanlar fikirleriniz nedir
Jrnfudjrjr Bumah odaya giderken önlük veriyorlar zaten hastane önlüğü eğer erken getirmezlerse siz kendinizi isteyin getirirler pijama, elbiseye gerek kalmaz
tahamommy Bumah ilkten önlük veriyolar canım doğumdan sonra kendi kıyafetlerini giyiyorsun, ben 2 pijama 1 tane de elbise gecelik koydum, elbiseyi de doğumdan sonra giyerim zaten sürekli alttan bakmıcaklar doğumdan sonra 1 kere bakarlar kanama nasıl diye
Miniboy Bumah gebe eğitimindw doğum sonrası bir kaç dwfa gelşp kanama kontrol edildiğini söyledi ebe bu nedenle ilkte gecelik giyin bizim muayenemiz kolay olsun sürekli sizi uğraştırmayalım dedi. Bana mantıklı geldi 1 gecelik 2 pijama takımı aldım. Gecelik ile doğumdan çıkıp 3-4 saat sonra pijamaya geçilebilir
ttazeannee tahamommy bir kere değil bir kaç defa gelip kanama kontrolü yapıyorlar vajina ne durumda diye bakıyorlar o yüzden doğumdan sonra elbise en rahatı
Miniboy Bumah 1 gecelik 1 pijama mantıklı. Ben beyaz aldığım için ikisinide pijamayı 2 tane aldım. Ama illa pijamada değil sonra akşam kaldığında rahat edeceğin eşortman takımı gibi bişeyde yanına koyabilirsin illa yeni alıcaksın diye birşey yok.
Meral_63 Bumah nasıl pijama takımı aldın bende normal doğum düşünüyorum ama nasıl alacam kararsızım ☺️
ttazeannee Bumah ben doğumdan sonra elbise giydim gebe okulundaki ebemiz daha rahat edersiniz kontrol için geldiklerinde pijamayı indir çıkar yapmazsınız demişti gerçekten de rahat ettim bir tane elbise mutlaka alın
Meral_63 Bumah lahusa takımlar ZATEN pahalı bide Beyaz açık Pembe renk hepsi normal doğum için uygun değil pijama takımı en rahatı
Ulkumom Bumah bence elbise tarzı olanlar daha uygun olur çünkü çok sık hasta bezi değiştiriyorsun. Pijama altını çıkar giy biraz zorlar diye düşündüm. Altan gelip bazen bakıyor doktor ama 1 kere falan baktı sanırı. Ya oda kanama var mı diye bakıyor sanırım. Ben olsam elbise tarzı tercih ederim.
cavbella Bumah ilk doğumumda baya sık gelip alttan kontrol etmişlerdi gecelik giymiştim ikinci doğumumda ebe doğumhanede biraz uğraştı ama bir daha gelip alttan hiç muayene etmediler o yüzden sadece pijama giydim
Denizveinci Bumah ben ilk kızımda normal doğum yaptım 2 saatte bir falan geliyorlardı kanamaya bakmaya gecelik giymiştim ben rahat olmuştu
materzioglu Bumah doğum yapana kadar hastane önlüğü giydiryolar doğumdan sonra pijama giyiyorsun. Ben normal doğum yaptım 2 pijama takımı götürdüm gecelik lazım olmadı pijamayla dah rahattım. Sezeryanda gecelik daha iyi oluyor