bahardemirci00 Merhaba hanımlar biraz önce nişanım geldi 38+1 günlüğüz. Bugün ki doktor kontrolüm de doktorum 3.5-4 cm açıklığım olduğunu söyledi. Sizce ne zaman doğum yaparım? Sizin nişanınız geldikten ne kadar sonra doğum yaptınız?
ttazeannee bahardemirci00 açıklık baya varmış nişanda geldiyse bence doğum hızlanır siz evde squat yapın bol bol pilates egzersiz yapın ki doğum hızlansın. Ben nişan geldikten bir gün sonra yapmıştım doğum. Bir avazda kurtulursunuz inşallah
Busradoga bahardemirci00 bu açıklık olduktan sınra bebekte enfeksiyon riski olmuyor mu bilmediğimden soruyorum açıkcası yoksa suyu gelirse mi enfeksiyon riski oluyordu
tugba6333 Canım pek bilgim yok ilk gebeligim ama bildiğim kadarıyla en geç 1 hafta içinde doğum olur açıklığın da varmış birkaç gün içinde doğum gerçekleşir
bahardemirci00 Busradoga bilgim yok ama bebek zaten suyun içinde büyük ihtimalle sorun olmuyordur olsa doktor hastaneye yatisimizi verirdi diye düşünüyorum
Elifkkkkk bahardemirci00 bebeğinizin cinsiyeti ne ben de 38’deyim de erkek bebekler geç geliyor diyorlar… kolay bir doğum diliyorum size😻
bahardemirci00 Elifkkkkk teşekkür ederim hepimiz için kolay olur umarım. Kız cinsiyetimiz hayırlı olsun 🌸💖
Patiseverana bahardemirci00 benim de öyle 3 cm açıklık varmış eve gönderdi biraz yürüyüş yap dinlen yemek ye tekrar gel dedi. Öğleden sonra tekrar gidip nst çekilcem bakalım ne dicek benim de geçen hafta gelmişti nişanım