Svsrms Bende kasılmalardan, bebeğin bi yerde toplanmasından falan 30.haftada nstye girdim. Normalde hiç durmayan bebeğim, nstde hiç hareket etmedi, doktor da o yüzden ne ilaç verdi, ne bişey dedi. Yarın tekrar kontrolüm var 33+3 olucam. Bebeğim aşırı hareketli, sürekli kımıldıyor bakalım yarınki nstde nasıl çıkıcak ve ne dicekler