Arkadaslar 36 yaşındayım 2 hafta kadar önce ikli test için kan verdim devlette hemen bana yüksek risk oldugunu söyledi doktor kan sonucuna göre
İşte sıvı alımı parça alımı veya fetal dna dedi bunlardan seç dedi ben fetal dna yaptım yurtdışı kaynaklı bir klinikte
Bugun sonuç geldi çok çok şükür temiz geldi sonucum konuştuk ordakilerle gayet saglıklı raporu doktorunuza attık dediler. Sorum şu
Şimdi bundan sonraki süreçte yine risk varmı yada sizler neler le karşılastınız doguma kadar paylaşırsanız cok sevinirim😕