Aygunirmm Kızlar bugün tam 36 haftamdayım. 5 gün önce devlette 2620 dediler. Bugün kendi özel doktorum yanlış ölçmüşler 2600 dedi. Badem ceviz kaşar et falan yememi söyledi. Haftasına göre zayıf mı bebiş? Bu durumda olanlar doktorunuz nasıl tepki verdi?
Bumah Aygunirmm bence geri degilsin tam 36 da bende 2700 du normal aralikta interrnetten kilo araliklarina bak canini sıkma saglikla dogsun bebisler benim doktorum 3 kilo olsun yeter dedi normal dogum icin
DuruDefne_mommy Aygunirmm normal değil mi ya?Neye göre zayıf demiş anlayamadım 36.haftadaymıssin doğumuna yaklaşık 1 ay var 3 kg yi her türlü geçer.Illa 4 er kilo mu doğurması lazım herkesin ?
Ark Aygunirmm her bebek kendine göre kilo alir bunun cevabini doktor size vermiştir 2600 doğup kilo alan çok şuan doğsa bir sorun olmaz kilo çok takacağınız bir durum degil bence
Aygunirmm Bumah aşırı kafama takmadım üzüldüm sadece çünkü son zamanlarda çok iştahım yok. Bir de 1 haftadır diş ağrısıyla uğraştım yiyemedim. Ama annem falan biraz laflayınca yemiyosun etmiyosun gelişmez diye gerildim ben de biraz ya. Çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻 rabbim sağlıklıca kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Aygunirmm DuruDefne_mommy doktordan ziyade annemin yorumları gerdi beni. Ve inanır mısın anneme göre evet 4 er kilo doğsa oh der. Kilolu oldukça sağlıklı olcakmış gibi bir düşünceye sahip
Aygunirmm Ark çok fazla düşünüp strese sokmamaya çalışıyorum zaten kendimi. Vakti zamanında sağlıklıca kucağımıza alalım yeter. Doğuma kadar elimden geldiğince yemeye çalışıcam artık 🥹 çok teşekkür ederim cevabınız için 🙏🏻🌸
Mavipatik Aygunirmm Bebiş senden alacağını alıyor merak etme. Az yemeyle çok yemeyle pek olacak işler değil kimsenin söylediğini takma herkes konuşur. Ben 30. Haftaya kadar 10 kilo verdim yemeden içmeden kesilmiştim tamamen banada herkes konuşurdu boş boş doktorum hep o senden alacağını alır dedi başından beri öylede oluyor gerçekten.🫶🏻Sen minyonsan eşin minyonsa bebişte minyon olur onunda etkisi var. Doğuma kadar dahada toparlar bebişte. Ölçümlerde zaten aşağı yukarı oynamalar oluyor. Son zamanların tadını çıkar hiç canını sıkma 🌸🌸💓💓
Ark Aygunirmm ben 2500 doğmuşum maşallahim var😂 annem ne doktor doktor gezmiş kilo alayım diye hepte azarlamişlar sagliklinçocuk ne istiyorsun daha diye o yüzden birakin takmayin rabbim saglik versin gerisi normale dönüyor doĝunca
Aygunirmm Mavipatik iyi ki varsınız gerçekten 💕 insanın annesinin düşünmeyip söylemediği şeyleri hiç tanımadığım sizler düşünüp söylüyorsunuz 💕 Allah razı olsun 🌸 her şey gönlünüze göre olur inşallah
Mavipatik Aygunirmm Annede olsa en yakının da olsa maalesef bazen düşünemiyorlar canları sağ olsum ne diyelim… :') Sen de iyi ki varsın. Seninde herşey gönlünce olsun inşallah 💓🥹 Bebişini sağ sağlim kolaylıkla al kucağına 🫶🏻🫶🏻
Aygunirmm Ark aminn en başta sağlık tabiki de. Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰🥹