Herseydenbiktim Normal doğumda tuvalet yapma durumu oluyor diyorlar, ben çok çok gerilirim bu yüzden asssla rahat olamam elimde olmasa da ben bunu söylesem bir şeyler yaparlar değil mi? Devlette olacak, yapmama durumları olmaz değil mi? Beni bi aydınlatın lütfen 🥹
MadameTussauds Herseydenbiktim Lavman yaparlar belki bacimm ama benimde hic bir fikrim sezaryen olmustum ben 🥹
Endoplazmikredikulum Herseydenbiktim öncesinde lavman yapılıp merak etme. Yapsanda kimse onu görmüyor umursamıyor bile için rahat olsun sen onu hiç kafaya takma
tahamommy Herseydenbiktim ne yapacaklar bacım oraya bişey tıkamazlar 😅 benim bildiğim devlette öncesinde lağman yaptırıyorlar olmasa bile doktorlar özellikle bu konuya değiniyor bir iki kez denk geldim ve bu onlar için gayet normal ve doğal strese girme hiç, tuvaletimi yapıcam diye ıkınmazsan daha da zorlaşır doğumun
luna27 Herseydenbiktim Ben de çok çekiniyordum ama bana ısrarla yapman lazım dediler. Ikınmadan bebek gelmez hatta açılma dahi olmaz ama ıkınınca da tuvaletini yaparsın istemsizce. Hiç merak etmeyin onlar çok alışkın. Ben devlette doğum yaptım çok memnun kaldım. Ekip harikaydı. Dilerim siz de memnun kalırsınız hastanenizden. Kolay bi süreç değil ama bunları dert etmeyin. O sancıyla aklınıza gelmez zaten 🤭
Herseydenbiktim Endoplazmikredikulum Kimse takmaz belki ama ben takarım 🥹🥹 Söylerim hiç olmazsa teşekkür ederim hayatım
ikincibahar_08 Ben ilk doğumumda sürekli bu durumdan rahatsız olup ebeler söylemiştim ebe bana normal oldugunu yapmam gerektiğini söylemişti .o kadar ıkınmaya bence normal ebelerde çok normal karşılıyor zaten 🤣🤣
Herseydenbiktim ikincibahar_08 Kız bu yüzden aklim sezeryana kayar gibi olmuştu dusun ne kadar gerildigimi sonradan normal istedim ama 😂
Herseydenbiktim tahamommy Ya ne bileyim normal olduğunu söylüyorlar ama benim icim hic rahat olmaz 🥹😂 Teşekkür ederim canıımm🎀
yorgunannis Herseydenbiktim valla canım ben söyledim tuvaletim var izin vermediler gitmeme o anda kimse onu umursamıyor. Zaten ıkınman gelince tutamıyorsun kendini😊 bişey olmaz dünyanın sonu değil:)
Herseydenbiktim luna27 Ay teşekkür ederim hastane ekibi hoşuma gitmişti o yüzden devleti seçtim ama bu konu beni bitiriyor 🥹 En iyisi bu hafta yemek yememek 😂
[silindi] Herseydenbiktim kız kardeşim 2 Vajinal doğum yaptı. O sancıyla gözün görmüyormuş öyle diyordu ve o ıkınmayla illa ki yapılıyormuş, gebe okulundaki ebeler biz o anı görünce seviniyoruz çünkü bebeğin çıkıma çok yakın olduğunu anlıyoruz demişlerdi
Herseydenbiktim [silindi] Ben nasıl rahat olacam 🥹 Belki dediğiniz gibi olur ama kendimi biliyorum napıcam 🥹🥹🥹
ppmerlina Herseydenbiktim ule yemek sonrası okudum midem ağzıma geldi lavmanı nasıl yapıyolar malum yerimize bir şey mi sokuyorlar
tahamommy ppmerlina hahaha kız yicem seni ya 😅 he valla bi yerimize bişey sokup ilaç sıkıyosun ve onu biraz tutmaya çalışıyosun sonra bi wc gidiyosun foss 😅🤣
87tugba Eliyle sıyırıp atıyor merak etme o anda bunları hiç umarsamaz kimse bende devlette yaptım yaşadım bizzat ağrılarım başlayınca zaten bağırsakların bı boşalıyor önce sonra doğumda ıkınmayla az geldi sanırım ebe eliyle sıyırdı zaten her yerini görüyor takma kafana
aybalasmom Herseydenbiktim doğum sırasında yapan bir sürü insan var ben de çok utanırım 🙈 tam doğum anının geldiğini büyük tuvaletin gelişiyle anlıyorlar galiba. Dün dikiş atılmasıyla ilgili bi şey okudum o rüyama girdi bugün de bu girer artık skdjdjd
luna27 Herseydenbiktim Hayır canım sen yemeğini ye 😂 emin ol unutuyolar çabucak. Hiç takılma böyle şeylere. ❤️
[silindi] Herseydenbiktim kuzum ebeler doktorlar öyle alışıklarmış ki. Kız kardeşim de çok çekinmiş yapmak istememiş ama yapmazsan ıkınamazsın demişler ıkınamamak demek hem annenin hem bebeğin çok daha fazla yorulması demek. Böyle şeyleri kafana takma sen oğluşuna sağlıkla kavuşmayı düşün sadece
ppmerlina Herseydenbiktim eğer öyleyse s*çmak daha iyi kızım bırak bi yerimize bir şey sokturma 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ppmerlina tahamommy of aşkım bu ne yaa dhhssh 🤣🤣🤣 ben altıma yapma kararı aldım bence o daha iyi 🤣🤣🤣🤣