Kubar bu kadar endişen varsa mutlaka diyetisyen kontrolünde ilerlemelisin, ayrıca kilon obez olacak kadar çok değill, daha gebeliğin çok başındasın, bulantın falan olursa zaten ilk 3-4ay kilo almıyorsun sonrasında kontrollü gidersen ortalama bi kilo alımın olur. Diyetisyenle görüş mutlaka