Annesininki28 Arkadaşlar merhaba hepinize geniz akıntım var ve bundan dolayı da öksürüyorum doktora gitmedim evde yapabileceğim bir şeyler var mı ya da içebileceğim önerilerinizi açığım geçmesi lazım acilen
ecemk94 Annesininki28 korkmanızı istemem ama 28 Ağustos’tan beri hastaydım bugün kendimi çok daha iyi hissediyorum 9 Eylül‘de acile gittim serum taktılar. 9 Eylül’den beri daha bugün tam olarak kendimi iyileşmiş ve iyi hissediyorum. Evde doğal yollar denemek yerine mutlaka bir uzman görüşü almanizi tavsiye ederim. Son dönemde çok fazla salgın var çünkü eşim dahil abim kuzenlerim hepsi hasta
Annesininki28 Annesininki28 ecemk94 Öyle aman aman bi hastalığım yok sadece geniz akıntısı ve öksürük var girip halsizlik felan yok çok şükür evde ballı limonunla sıcak çay içiyorum ama pek fayda etmedi olası bende giderim bi hekime