Hmyr_ygt Minik19 doktorum her zaman sürme arada bir sakıncası olmaz dedi bende bir yerlere giderken sürüyorum genelde
etugce Doğal içerikli olanlar var normallere göre biraz daha pahalı ama kalıcılıkları çok kötü ben onlardan sürüyorum kimyasal olduğu için ojeler, aseton olarak da asetonsuz astonlar var.