43Sindirella1903 normal diyenler neye göre normal dediler acaba? Kesinlikle normal değil doktoruna söylemen lazım yüksek ihtimalle progestan başlatırlar. İstirahat verirler. Korkma çok ciddi bişey değil ama bende de oldu ve doktorum az da olsa gelse de düşük riski demişti