mercimegimm3 Bebeğim 12.4 günlük ultrason kontrolü oldu bugün detaylı bir şekilde butun kemiği herseyi normal sadece ense kalınlığı 2.9 çıktı kafam çok karıştı nipt testi verdik
Queen3524 mercimegimm3 herseyeragmengulun Benim ilk 3,38 di sonraki haftalar dahada fazla ölçüldü hatta bunun üstüne fetal + amniyosentez oldum bebeğim sağlıklı 🤍
mercimegimm3 herseyeragmengulun insallah bebeginiz oldumu su süreçte ne yediğim ne içtiği. Belli kafaya takmaktan yoruldum bugun kan verdim haftaya anca çıkarmış
herseyeragmengulun mercimegimm3 hayır henuz 18haftalık oldum sadece ense kalınlıgı vardı doktor direkt sıvı aldırmam gerektigini soyledi ben de fetal dna yaptırdım
mercimegimm3 herseyeragmengulun sizin kaçtı ense kalınlığı şükür temiz çıkmış senin Bebeklerinizi sağlıkla kucağımıza alalım insallah
mercimegimm3 Queen3524 bende şuan korkuyorum ayrıca çalışıyorum bugün itibariyle sonuc çıkana kadar kendimi işede veremem
Queen3524 herseyeragmengulun 2 tane perinatoloji gittim 3 üstü olduğu zaman daha detaylı bakılması gerektiğini fetalin tarama testi olduğunu tanı konması gerektiğini söyledi ikiside bizde yaptırmıştık o yüzden ama ikiside temizdi. Doğumda yaptım 6 aylık kızım suan
Queen3524 mercimegimm3 Merak etmeyin bence bir problem çıkmayacak burda kendim dışında bir sürü hikaye okudum 🙏🏼