Meliss- Kızlarrr gelin birlikte Eylül ayında Bebek isteyen anneler olarak heyecanımı paylaşalımmm🥹🥹♥️ sat 7 eylül, 15 Eylül doğurganlık dönemine girmiştim 1 gün önce denedik🥹merak ediyorum aynı süreçte olduğum güzel anneleri ilk denememiz ve ilk hamilelik🫂
_nejla_ Meliss- benimde sat 11 Eylül kimyasal gecirmistim bu ay ve dun regl donemim bitti benimde 24u gibi yumurtlama olcak insallah bu ay hersey guzel olur 🤗🤗
fatmanur3824 Meliss- merhabaaaa benim de bu ay 3.denem olacak inşallah hepimizin olurrr bat 24 Eylül benim bu ay içimde güzel hisler var 😍
Meliss- _nejla_ yaaa🥹🥹😍insallah allahım gönlünüze göre versinnn, ilk kez denediğimiz için açıkçası bende kimyasal gebelikten biraz korkuyorum ama hayırlısı inşallah 🫂
_nejla_ Meliss- benim bu ikinci kimyasal ve hic beklemiyodum bu ay gebelik olabilcegini hic ihtimal vermemistim ama bi sekilde olmus oda malesef kimyasal oldu insallah sen bunlari hic yasamazsin hersey gonlumuzce olsun allahim bu ay bize bu guzel duygulari tattirsin 🥰
_nejla_ Meliss- yaaa demeee 🤣🤣 ikizler burcu istemiyorum aslinda hic ama evet bu ay gebelik olursa ikizler olcak buyuk ihtimalle
Meliss- _nejla_ hahaah hiç sorma bende istemiyorum aslında 😂 çünkü bende bir ikizlerimmm off ve aynı gün doğma ihtimali bile olabilir tuttuysa gerginim ahahah😂😂
_nejla_ Meliss- gerilme gerilme 🤣 hic belli olmaz yumurtlamani takip ediyomusun ovulasyonla filan daha tutmamistir yumurtlama olmadiysa 😅
Meliss- _nejla_ yumurtlama gününden bir gün önce denedik🥹 bilemiyorum ama tabiii🥲 hayırlısı Allah nasip ederse vardır bir bildiği😍
_nejla_ Meliss- sen erken goruyosun o zaman yumurtlamayi benima regl dongusunun 14. Gunu filan oluyo yumurtlama 🤷🏻♀️ insallah tutmustur o zaman canim 🥰
Bir1kelebek Eğer gerçekten çabuk anne olmak istiyorsan hiç beklemeden ovülasyon testiyle denemeni öneririm yumurtlama gününü bilmem gerek her ay bir kere oluyor ama daha yeni başlamışsınız gerek yok olursa olur diyorsan sen bilirsin ben keşke önceden başlasaymışım dedim ama böylw bi test olduğundan haberim yoktu öğrenince hemen aldım
Meliss- Bir1kelebek yaaa önerin icinnn çok teşekkür ederim bu bizim ilk denememizdi, eğer tutmazsa mutlaka bunu deneyeceğim çok çok teşekkür ederim 🫂♥️
Meliss- emine717_ genelde adetlerim düzenli 🥹 evet canım peapp uygulaması üzerinden takip ederek yumurtalama dönemini değerlendirmek istedik bakalım inşallah tutar
Meliss- fatmanur3824 ayyy Allahım inşallah güzel haberlerle mutlu etsinnn seniii aminnn🥹🥹haber verrr çok heyecanlandımmmm😍😍
Meliss- Bsr41 ayy ne çok kişi varmış ya çok heyecanlandımmm😭🥹🥹 aramızda iki gün varrr ♥️ biz de bu ay değerleniyoruz inşallah tutar canımmm 🫂