Alya05 ben de özele gidiyorum. Suyun fazla olma sebebi kesin bilinmiyor ama beslenmeyle ilişkilendiriliyor dedi. Ben biraz araştırdığımda suyun fazla olması karna baskı yapıyormuş, lohusalıkta kanamayı fazla yapabiliyormuş, kordonda dolanma yapabiliyormuş ama olasılığı çok düşükmüş. Takip edilmesi faydalıymış. Zaten şu aşamada (34. Hafta) muayeneler sıklaştı benim. Ben şu an sadece karna baskı kısmında zorlanıyorum. İnşAllah senin de benim de bebişler sağlıklı olur.