Hazaldmrhn Selam kızlar bebeğiniz kaç haftalıkken doğum pozisyonunu aldı acaba? Ekstra bişey yaptınız mı pozisyonu değişsin diye. 33 haftalık olduk hala makat gelişli duruyor başı aşağıya dönmemiş dedi doktor. İlerleyen haftalarda döner mi acaba ya 😟
Klc123 Hazaldmrhn sürekli herkes aynı postu acıyor bu sene demekki herkesin basına aynı sey gelmiş🫠 ben 38 haftalığım benimde dönmedi. Sabırla bekliyorum . Egzersiz vs denyaptım ama bence kendi seçiyor tamamen
Hazaldmrhn Klc123 ilk oğlum bu haftalarda kendiliğinden dönmüştü normal doğum oldu ilk doğum normal olup 2.sezeryan olursa çok üzülürüm 🥹 makat gelişli olduğu zaman normal doğum sıkıntı dedi doktor.
Klc123 Hazaldmrhn üzülmeyin bende hep öyle diyodum ama kendimizi yıpratmaktan baska hiç biş işe yaramıyor. Akışına bırakalım
Yel123- Hazaldmrhn bende aynı durumdayım ilk kıızım normak oldu buda normal olsun istedim ama dönmüyor birtürlü keşke dönseler
hayalperest2310 Hazaldmrhn benim ilkim normal doğum oldu bu hamileliğimde makat gelişliydi 36 da dönmüştü