İlk belirtim adet gecikmesiydi. Ve öncesinde 2 haftadır bel ağrım var. Adet günüm yaklaştığında aynı adet olacak gibi ağrılar girdi karnıma. Hatta dedim kesin adet olacağım aynıydı ağrısı. Ama normalde şişlik olan karnımda şişlik olmaması dikkatimi çekti. Bir de yüzümü son 1 haftadır sivilce bastı resmen bir şeyler oluyor bana dedim farklılıklar vardı