Goktug16 ben ilk oğlumun kırkı çıktıktan sonra önce bilekliğini taktım, 4 aylıkken ilk dişini çıkarttı ne salya ne ateş ne de ağlama hiçbirini yaşamadık. 6. Ayından sonra da kolyesini takmaya başladım çok faydasını görmüştük. Şimdi ikinciye hamileyim bunda da kullanıcam