Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Tek doz tetenoz olan var mı?
Aminea
Benim gibi tek doz olacaksın denilen varmı? Yeterli dedi ebe ama bilmiyorum
Sibelacr
Aminea
bana da tez doz yaptı yeterlı dedı
dilcey
Aminea
benim de 3. gebeliğim olduğu için tek doz dediler tek doz oldum bende
Zeynpatak
Aminea
3 sene once oldugum icin tek doz yeterli goruldu .
Sedahatice
Ben... ikinci hamileleigim olduğu için tek doz vuruldum
Aminea
Sedahatice
benim ilk gebeliğim birde
Aminea
Sibelacr
aynen. Senin ilk hamilelipin mi
Yurdanur
Bende 2013 te olmuştum o yüzden tek doz yapalım dediler
Aminea
Yurdanur
ben en son lisede oldum diye hatırlıyorum canım
Tubasmin45
Bende 2015 te olmuştum tek doz yeterli dedi ☺️