nilinannesiii gidin bence riske atmayın hiç, güçsüzleştiyse azaldıysa gidin mutlaka içiniz rahat eder.
Benim de 32.haftada olmuştu doktorum yatış yapıp takip etmek gerekir dedi, doktora gittiğimiz sıra düzeldi Allahtan hareketleri.
Bir de yeri daralınca, bebek kilo alınca azalır, daha az hissedilir diyenlere fazla bakmayın. 3 kiloyu geçti çocuk her zamankinden daha kuvvetli hissediyorum hareketlerini.