happymomdayss en az %60 artması yeterli canım ve ben bi sıkıntı olduğunu sanmıyorum, sürekli böyle kan verip kendini boşa strese sokma, hatta böyle 3-4 kez kan veren herkesin 4. Kanı genelde diğerlerine göre düşük çıkıyor bi kaç kişide daha gördüm ama sağlıklı oluyor, bence gereksiz panik yapma zaten bi kaç güne gitsen keseyi görürsün, ister cuma git istersen pazartesi garanti olur