bebiveben Merhaba kızlar az önce kontrolden geldim. 33+1 haftalık Bebiş 1.956 gr geldi. Sizce nasıl ? Doktor gayet iyi dedi ama bana zayıf gibi geldi. Tecrübeli anneler bakabilir mi? İlk gebeliğim.
Sudenur16 bebiveben gayet iyi füşük değil ben 33+ 4deyim bebeğimde gelişim geriliği var 1600 gram doktor 1900ü falan görsün dedi o yüzden bence gayet ideal sizinki
bebiveben Sudenur16 öyle mi çok teşekkür ederim. Sizin bebişe de şifalar dilerim inşallah. Bir an önce toparlar 🫶