Kızlar biliyorsunuz bu ay olmadı yeniden ovülasyon testi almam lazım hangi marka önerirsiniz.Birde acaba yanlışmı yaptım 2 gün pik 1 gün çatlama olmuştu.ilk günki piki ve çatlamayı değerlendirdik.Çünkü pikten önceki 2 günü ben pik sanıp değerlendirmiştim.Bu ay nasıl bir yol izlemeliyim.