@Sltn1_mucize çok teşekkür ederim, 3 gün önce tekrar kontrole gittiğimde kanamam bitmişti ve doktor bi sıkıntı olmadığını, kesenin yerinin de iyi olduğunu söyledi şimdi daha iyiyim elhamdülillah. Beslenme konusunu pek halledemiyorum sürekli midem bulanıyor inşallah buna da bir çözüm bulunca daha iyi olacağım. Tavsiyeleriniz için tekrar teşekkür ederim çok sağolun, benim de dualarım sizinle Allah hayırla sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin❤️