mlke2906 ilkiminannesi aynen olabilir hem biraz daha yükselmiş olur hayırlı olsun sağlıcakla kucağına al canım benim :)
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI ilkiminannesi yarın başka bir markayla tekrarla istersen canım ilk idrarınla yap hatta bu sefer
aksakallardan şuan bu pozitif görünüyor ama ben bu pembe kapaklilarda daha önce sahte pozitif almıştım o yüzden yarın iki test yapmanı öneririm her ihtimale karşı
Cancuu ilkiminannesi bence bariz ben burdayım diyor bugün benimde adet olmam gerekiyordu sabah yaptım kör olursun anlamak için resmen yani belkide yok ben var sanıyorum