Guzz ben son adet tarihimden bir ay önce elime bıçak battığı için olmuştum. Onu birinci olarak saydılar aralığın son haftalarında 2.yi oldum. Yarın gidicem üçüncüyü olucam. 27+3 te. Bebeğim Mayıs’ta doğacak onun asısı için gelince Haziran’da 4.yü yaparız dediler. 5 taneyi tamamlayınca bidaha hamile kalınca vurulmak gerekmiyor diye Bilgi verdiler.