eylusko evet canım o ilaçtan yazdı bende hematom vardı aslında 2. Gebeliğim ağır kaldırmakdan olmuştu hematom geçti ama yine devam et dedi progestana ağrıların olunca , eğer sende enfeksiyonsa buna bi ilaç yazması lazım enfeksiyondan erken doğurlanlar var ve sağlıksız gebelik olur