Kızlar 16 hafta 3 günlük hamileyim. İlk defe 11 hafta 3-4 günde cinsiyet erkek denildi, sonra 13de hayır kız, 16-2 de yeniden kıza benziyor denildi. Ama ben asla kız hiss etmiyorum, 2 keredir rüyamda erkek bebek görüyorum, ismini bile söylediler. Çevremdede herkes oğlun olucak güzelleşmişsin diyor, karnımda sivri( Bu haftada cinsiyet yanılma ola bilir mi? Kafam çok karışık, ama asla kız hissi yok içimde 100de 100 erkek hiss ediyorum / anlamıyorum neden böyle.
Elimde sadece 13 haftalık ultrason var anlayanlar baka bilir mi lütfen?
Son adet: 24 mayıs, ama ilişki (yumurtlama)haziran
Baba: 05.09.1991
Anne: 27.01.2001. [https://hizliresim.com/fdw2bcz](https://)