zahidersinela güzel o zaman stres yapma post sahibiyle karıştırdım bir an seni🤭 zaten gebeliğin ilk dönemlerinde ağrılar oluyor geçiyor sonra tekrar başlıyor falan rahim büyümeye başlayınca biraz daha sık oluyor canım şimdi senin yeni zaten kese oluşup bebek büyümeye başladığında da ağrılar olacak