zahidersinela Kizlar 10 eylul de beta 26,18 bugun ise gidip verdigimde 286,1 normal mi sizce guzel ilerliyor mu ve uygulamaya Gore 13 eylul de adet olmam gerekiyordu 3 gunum gecikti guzel gidiyor mu
zahidersinela HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI cok tesekur ederim yani 6 düsükten sonra baya korkuyorum birsey olurmu diye
NNSKA Canım tebrik ederim inşallah sağlıklı bir şekilde beta değerin artar bu değere göre 3 4 haftalık hamile olabilirsin 1500 2000 olduğunda da keseyi görebilirsin inşallah sağlıklada kucağına alırsın canım benim ♥️🧸🎈
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI zahidersinela kötü düşünmeyin olumlu şeyler düşünün. Düşükler neden olmuştu pıhtılaşma mı vardı böyle durumlarda genelde iğne kullandırıyorlar
zahidersinela HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI genetik hastaliklara gittim sonuclarim daha cikmadi ve hamile kaldim yine
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI zahidersinela ne zaman çıkacak sonuçlar doktor belki size de iğne verir hemen başlarsınız
zahidersinela HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI daha dogrusu cikti ama Ben baska bir sehirde oldugum icin gidip yaptiramiyorum ve esimde gitmeyi Kabul etmiyor terror verirsem de 2 at beklemem lazimmis
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI zahidersinela anladım özel hastane olsaydı belki mail olarak atarlardı sonucu. Ama belki bu sonuçları da hastane sitesinden alabiliyorsunuzdur bi bakın isterseniz ordan alıp bulunduğunuz yerdeki hastaneye gösterirdiniz
zahidersinela HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI O nasil oluyor e napizdan baktim test cikmis ama degerler yazmiyor