Bugün 6+3 dün akşam kanamam başladı çok yoğun değildi ama kırmızı kahverengi karışık bu sabah kontrolde doktorum kesenin şekli bozulmuş 1 haftada daha çok büyümesi gerekirdi az büyümüş dedi ve hemen kürtaj için saat verdi alalım dedi
Hemen ani bi kararla kürtaja girmek istemedim şehir hastanesine çıktım orda da sağlıksız gebelik gibi gözüküyor dedi ama 1 hafta 10 gün sonra kalp atışı hala yoksa alırız dedi bir doktora daha gitsem mi beklesem. Mi kararsızım kesin düşüyor mu bebeğim yoksa böyle olup düzelen var mıdır 😔