[silindi] Deletedmom_787 yarın yada öbür gün pik olur gibi duruyor. Yarın pik olursa bugünü değerlendirmen çok iyi olur 🤗
Deletedmom_787 Bir1kelebek bence yarın olacak gibi 😅 geçen ayda böyle oldu ertesi gün pikti sence bugünü mü değerlendirsem yarını mı
Ayfersalih28 Deletedmom_787 değerlendir doktorlar pik öncesinin hamile kalma şansın yüksek olduğunu söylüyorlar yumurtlama sperm.bulmasi daha iyi
Bir1kelebek Deletedmom_787 bence bugünü boş geç pik değil ya zaten pik ve sonrasını değeelendirmek yeterli gelir bence ya
fatmanur3824 Deletedmom_787 bence de daha pik değil ama yaklaşmış bugün değerlendirsende olur ya da değerlendirme bir gün ara verince sperm yoğunluğu artar belki
Deletedmom_787 hasmom sence bugünü değerlendireyim mi ? Geçen ay her gün değerlendirdik hamile kalamadım acaba sperm kalitesi mi düşüyor diye düşündüm
Akseec Değil canım bir gebenin günlüğü piki çok güzel gösteriyo ben hep bunu kullanıyordum t c den daha da koyu oluyo görürsün zaten biraz daha zaman var
Deletedmom_787 Akseec anladım canım belki yarın pik olur 🙏🏻😊 bugünü değerlendirsem mi yarını mı değerlendirsem kararsız kaldım
tubanurge Deletedmom_787 her gün değil gün aşırı olması gerekiyormuş bir ay da öyle gün aşırı değerlendirin
Ayfersalih28 Deletedmom_787 4 gun ust uste 1 gun bekleyip 2 gun üstte yaparak hamile kaldım Esinde sperm sıkıntısı yoksa düşmez 24 saatti gecsin iliski araları
Akseec Deletedmom_787 sperm sorununuz yoksa değerlendir canım bizde sperm sorunu yok ben de ne zaman pik olacağını kestiremediğim için koyulaşmaya başlayınca hemen işe koyuluyorum 😄