Adessss Canım öncelikle kaç haftalıksın bunu sorayım. Ben 7 haftalık oldum. Benimde şimdiye kadar sadece kesem gözüküyordu. İçi simsiyah boş bir kese.Daha yeni doktora gittik kalp atışını dinlemek için o siyah kesenin içinde tam sağ kısmında keseye birleşik minik bir fasulye şeklinde duruyor.Çok belirli belirsiz bir şekilde. Hatta doktorum 3 gün geriden geliyor bebek. Yumurtlaman 3 gün geç olmuş bu sebebten geç belirmiş.Onun için kafana takma içini ferah tut her durumda.😊