5+5 olduğum gebeliğimde kese göründü embriyo gözükmedi doktor bir hafta daha beklememi söyledi sonra ise kürtaj dün gittiğim doktor ise progestan yazdı renkli ultrasona yönlendirmişti renkli ultrason boş gebelik göründü ilaç kullanıp kullanmam gerektiğini sormayı unuttum o anki üzüntüden tecrübeleriniz neler böyle olup bebek sonradan görünen var mı acaba