Tugbaelif1 arkadaşım yeni doğum yaptı orada. sancı ile gitmişti zaten sancı odasında bekledi 2 gün, normal doğum olacaktı diye. baya bi zorlandı sezeryanda olmak istedi ama anne ve bebekte sorun görmedikleri için beklettiler 24 saat kadar. tabi tek başına durdu oraya kimseyi almadılar. arada koridora cıktı gördük vs. sonra doğumunu yaptı hamdolsun memnun kaldı ama çok uzun süre tek kalınca baya morali yerlerdeydi. sizin sezeryan mı olacak yoksa normal için mi sormuştunuz