Merhabalarr ben geçtiğimiz Temmuz sonu/Ağustos başında 6 haftalıkken düşük/kürtaj yaptım. Üzerine regl oldum ve tekrar hamilelik için hazır rahmim. Ama ben hazır mıyım bilmiyorum.
Birazdan söyleyeceklerimi lütfen yargılamadan cevap verin. Yanıtlara ihtiyacım var. Hamile kaldığımda veyahut bunu düşündüğümde hayatımın bazı noktalarında değişiklikler oldu. Mesela sigara içilen ortamlara girmekten çekindim, içki içmeyi (sadece hamile olmadığımdan emin olduğum reglde içtim) bıraktım. İş gezilerini, aileme gideceğim ziyaretleri bile ertelemek veyahut yeniden planlamak durumunda kaldım. İşsiz kalma olasılığı ile karşılaştım ve hamile iken nasıl bir daha işe alınabileceğim konusunda sıkıntılar yaşadım.
Şimdi 1 aydır denemediğimiz için belki de kafam çok daha rahattı. Bu gibi düşünceler kafamda dolaşmıyordu. Asıl durum da şu anda Regl sonrası tekrar deneme kısmına gelince başladı.
Hayatımı tümden değiştirecek ve belki de bana acı verecek (tekrarlanan düşük riski korkusu) bu kararı bir daha vermeli miyim?
Bir yandan istiyorum 32 yaşındayım, mutlu bir evliliğim var. Eşim çok iyi bir hayat arkadaşı ve çok iyi bir baba olacağına inancım tam. Ama çok korkuyorum. Onun düşük sonrası nasıl üzüldüğünü gördüm, kendimi geçtim onun bir daha böyle bir üzüntü yaşamasını istemem.
Bana şu anda sen istemiyorsun, böyle düşünüyorsan çocuk sahibi olma diyebilirsini. Anlayabilirim ama lütfen beni yargılamadan, iş ve çocuk dengesini tutturabilen, bu konuda bana yardımcı olabilecek insanlar yazabilir mi?