Arkadaşlar burun aspiratörü alıcam ama manuel mi elektrikli mi alsam ve hepsiburada e ebebek yada trendyol gibi sitelere baktım webaby manuel , otribebe manuel bunlar yeterli çekim gücüne sahip mi ?
Nexus elektrikli , babyhope elektrikli , bebebao elektrikli bunlar arasında kaldım bazıları 3 kademe bazısı 5 kademeli almışken iyi bişey olsun istiyorum tekrar tekrar almıyım kullananlar yorum yapabilir mi ?şimdiden cevap için teşekkürler